חיזוק אריחים

אריחים הם חומרי גלם מאוד פופולריים בעולם הבנייה, והם אינם משמשים רק לבנייה בתוך הבית אלא גם מחוצה לו, כמו למשל במקרים של מעטפת בניין. חיזוק אבני מעטפת או חיזוק אריחי שיש מתבצע על ידי חברה מקצועית שיודעת לעבוד בגובה ושיש לה ניסיון רחב בעבודות כאלו. שיקום הבניין והנראות שלו יכול להועיל מאוד לדיירים ולבעלי הדירות מכיוון שהוא מעלה את ערך הנכס ומאפשר לקבל בניין שנראה חדש יותר.

מהי מעטפת של בניין?

מעטפת של בניין היא למעשה מה שעוטף את הקירות החיצוניים של הבניין גם מבחינה הנדסית ובטיחותית וגם מבחינת נראות הבניין. המעטפת היא לא פחות חשובה מהנראות של הדירות עצמן מכיוון שהיא הרושם הראשוני של כל דייר שנכנס לבניין אם הוא רוצה לקנות דירה. דיירים שגרים בבניין מהודר ומפואר מאוד, אך שהמעטפת שלו ניזוקה, עלולים לסבול מאובדן שוויו של הנכס ולהבריח קונים פוטנציאליים. באותו אופן הדבר פוגע גם בנושא השכירות של הדירות, כי עבור בניין שנראה טוב מבחוץ אפשר להעלות את מחיר השכירות ולא להתקזז עקב בעיה זו.

מה הסיבה לצורך בחיזוק אבני מעטפת?

חיזוק אבני מעטפת של בניין יכול להתבצע בשל כמה סיבות עיקריות. ייתכנו מפגעים עקב נסיבות והתיישנות וייתכנו מפגעים עקב עבודה לקויה בעת הקמת הבניין.

עבודה לקויה בעת הקמת הבניין

לבחור את החומרים המתאימים לסביבה שבה הבניין ממוקם על מנת למנוע התבלות של חומרי הגלם המרכיבים את מעטפת הבניין. זה נכון במיוחד כאשר מדובר באריחים ובחיזוק אריחי שיש וכמובן כאשר מדובר בחיזוק אבני מעטפת. באופן זה, אם האריחים לא הורכבו נכון, יידרש שיקום לאחר מספר שנים.

מפגעים עקב הנסיבות

במקצועיות, נזקי הסביבה יכולים להשפיע בצורה ניכרת על מעטפת הבניין לאחר מספר שנים ולגרום לבניין להיראות ישן ולא מתוחזק. הנזקים יכולים להיגרם בשל סופות, אבק, קרבה לאתרי בנייה ואפילו בשל נזקי מלחמה. במקרים אלו ניתן לעשות חיזוק אריחים למעטפת של הבניין ולהחזיר לו את המראה המקורי שלו.

התייעץ עם המומחים שלנו