עבודות אינסטלציה בגובה

כיום הבנייה נעשית לגובה במיוחד כאשר מדובר בבנייה בערים מרכזיות, צפופות ומבוקשות. למעשה, המצוקה של הקרקעות בישראל ובמיוחד באזור גוש דן, הביאה קבלנים רבים לבנות לגובה, גם גורדי שחקים לצרכים עסקיים וגם בנייני מגורים ובנייני יוקרה המתנשאים לגובה רב. עם זאת, בנייה לגובה מצריכה עבודות שיקום ותחזוקה מסוג אחר מאשר על הקרקע ובמיוחד נכון הדבר כאשר מדובר בעבודת אינסטלציה בגובה.

מה דורשת עבודת אינסטלציה בגובה?

עבודות אינסטלציה בגובה הן שונות מאשר עבודות אינסטלציה בקרקע כי בעוד מערך הביוב והאינסטלציה נמצא לרוב מתחת לאדמה, גם בבנייניי מגורים הכוללים מספר קומות, כאשר מדובר בבניין בגובה רב מערכת האינסטלציה בנויה אחרת והדרך לאבחן ולתקן את הבעיות הקיימות פועלת בצורה שונה מאשר בקרקע.

במקרים כאלו קודם כל חשוב לדעת לאבחן את הבעיה במערך האינסטלציה. יש לבדוק למה יש סתימה או נזילה או כל דבר אחר, ולאתר את מקור הבעיה תוך כדי הבנה של מערך האינסטלציה בגובה. לאחר שעושים זאת יש להשתמש בציוד המתאים כדי לבצע עבודת אינסטלציה בגובה בצורה היעילה והטובה ביותר, אשר תפתור את הבעיה ולא תאפשר לה לחזור על עצמה. לשם כך יש לבחור בצוות מיומן ובחברה מקצועית שמתמחה בעבודות אינסטלציה בגובה ויודעת לאבחן ולטפל בבעיות מסוג אלו.

איך בוחרים איש מקצוע לעבודות אינסטלציה בגובה?

חברת א.ב עבודה בגבהים היא חברה שמנוסה ביותר בכל מה שנוגע לעבודה בגובה ובמיוחד לעבודות אינסטלציה בגובה. עבודות אינסטלציה בגובה דורשות מיומנות וידע רבים מאוד ורחבים מאוד לעומת עבודות אינסטלציה שאינן מתבצעות בגובה. ההבנה של כל מערך האינסטלציה בגובה היא אחרת לחלוטין ודורשת הבנה מקיפה של תפעול מערך זה ותיקון הבעיות בו.

על כן חשוב לבחור צוות מיומן כמו זה של א.ב עבודה בגבהים שיאפשר לבצע את העבודות בצורה היעילה והמהירה ביותר וידע להתמודד עם תנאי השטח ועם הבעיות שמתגלות. החברה מתמחה גם בשיקום מבנים, בניקיון חלונות בגבהים, בהשכרת פיגומים ואף מתן בהדרכות לעבודות מסוג אלו. החברה מחזיקה בכל התעודות והביטוחים הנדרשים לביצוע עבודות בגובה ולביצוע עבודת אינסטלציה בגובה והיא דוגלת במתן שירות אדיב, מקצועי ויעיל.

התייעץ עם המומחים שלנו