צביעת מבנים

צביעת מבנים לבניין או לבית משותף הפכה להיות פופולרית מאוד בעשורים האחרונים במיוחד לאור העובדה שהביקוש לנדל"ן עלה, ושיפור חזית הנכס מביאה בין היתר גם לעלייה בערך הדירה. כאשר רוצים לבצע חידוש מעטפת בניין וצביעה לבניין שמתבצעת לאחר מספר שנים, יש לקחת בחשבון מספר גורמים ולהתחשב ביתרונות הרבים שמקורם בביצוע החידוש.

למה יש צורך לעשות שיקום מעטפת בניין?

שיקום מעטפת בניין היא פעולה הכרחית לבניינים בישראל שהחזית שלהם ניזוקה כתוצאה מסיבות שונות. הרבה פעמים יכול לקרות מצב שבו פנים הבניין מושקע ומהודר אך המעטפת של הבניין נראית מיושנת וכך ערכו של הבניין והנכסים שבתוכו יורדים בצורה משמעותית. מדוע צריך לעשות חידוש מעטפת בניין בבית משותף?

כיצד לבחור חברת שיקום מבנים בגובה?

כאשר ניגשים לבחור חברה שמתמחה בעבודות של שיקום מבנים בגובה יש לוודא כי החברה בעלת ניסיון מקצועי רב וכי היא מורכבת מצוות מקצועי ואמין שיודע לעבוד בגובה ולבצע את עבודות השיקום של מעטפת הבניין. חשוב מאוד לדעת כי עבור עבודה בגובה יש ציוד מתאים והכשרה מיוחדת ולא כל מי שיודע לבצע שיקום של מבנים יכול לעבוד בגובה נמוך או בגובה רב.

נזק כתוצאה מתנאי הסביבה

בניינים שממוקמים בסביבה עירונית רועשת, ליד כביש, ליד אתרי בנייה או ליד ים, יכולים להתיישן ולהתבלות בצורה משמעותית עם השנים. בהתאם לכך, גם בניין שהוקם לפני 20 שנה ונחשב לבניין חדש יחסית בישראל, יכול להיראות מיושן מאוד וכך גם הדירות שבתוכו יהיו מבוקשות פחות והשווי שלהן ירד במהירות. חידוש מעטפת בניין בבית משותף יכול לשנות זאת ולשפץ את נראות הבניין. בניין שיראה טוב יותר וחדש יותר יקל על בעלי הדירות למכור את הנכסים שלהם.

נזק כתוצאה מעבודה לקויה של הקבלן

הקבלנים שבונים את הבניינים לא תמיד משקיעים במעטפת של הבניין מאמצים מספיקים או שהם אינם מתאימים אותה לסביבה שבה נמצא הבניין. על כן, מעטפת שמתקלפת או ניזוקה יכולה לגרום נזק משמעותי לנראות הבניין ואף לבטיחות של הסובבים אותו ושל הדיירים שלו. במקרים כאלה חובה לעשות שיקום מבנים בבית משותף, לשפץ את הבניין ולעשות זאת על ידי התאמה נכונה של אנשי מקצוע לביצוע העבודה.

התייעץ עם המומחים שלנו